onsdag 22 juli 2009

SEMESTER & HM Katalogen på samma dag ?!

Nu är det semester, jag trode aldrig jag skulle sluta le idag för jag visste att det var min sista tidiga morgon på 4 veckor. Super sköööönt.

Min söta snälla rara mamma bakade en pepparkakssockerkaka och kom med den till mig på jobbet så att jag kunde bjuda mina rara fika kompisar på semester fika idag. Tusen tack mamma! alla blev glada och tyckte att den var god.

Så kommer jag hem och vad ligger i brevlådan om inte nya HM katalogen, det var ju nästan för bra för att vara sant, både semester och HM katalogen på samma dag. Nu har jag suttit och bläddrat igenom den, haft kaffeglaset i ena handen och en penna att markera med i andra =D
I Love it!

1 kommentar:

Anonym sa...

Köööp, det har jag gjort! ;) Ha en fortsatt fantastisk semester. Kan passa på att tala om att sommaren tyvärr är slut. Bara så du vet. Blä. /A