torsdag 10 september 2009

Ume

Igår följde jag med Sirpa på en liten tripp till Umeå över dan, hon skulle till läkaren med sina hälar och jag var sällskaps dam och med chaufför. Det var jätte mysigt, hon hade gjort fika som vi hade med oss så på vägen, kaffe och mackor och med en massa surr och trevligt sällskap så det bara tjopp så var vi framme, och hittade rätt nästan på en gång - helt otroligt va skickligt.
Sen gick vi en sväng på Umeå, åt en god pizza och njöt av solen innan vi begav oss hemåt med en stor påse smågodis. Det var en mysig lite tur, ett avbrott från vardagen och så fick vi umgås och surra och bara vara hela dagen, åt gott och mös. äh, en bra onsdag helt enkelt.

4 kommentarer:

Vindlan och Jag sa...

Vi var ju oxå på Umeå sjukhus igår!! =)
Vad förvånad jag skulle ha blivit om jag mött dig där. Hihi.

Linn sa...

jag tänkte på dig hela tiden, men vi var borta på idrottsmedicin, vid polishögskolan långt bort på området. Jag håller tummarna att det går bra för dig idag =)

Vindlan och Jag sa...

Tack tack! Jag har en bra känsla så det ska nog gå bra! =)

Anonym sa...

umeå en fantastiskt trevlig stad, dock kanske sjukhus är mindre mysigt. hoppas allt e fint med dig å att vi kan råkas snart KRAM på re hanna