lördag 5 februari 2011

Buzzador

Jag är en Buzzador, vad är det?
Jo man får vara med och testa olika produkter som tex, Barn välling, blöjor, hudkrämer, kattmat, kryddor, osv osv..

Jag har inte varit Buzzador så jätte länge och än så länge har jag bara testat två grejjer, Pampers blöjor och en välling. Det gick till så att jag fick hem ett paket blöjor till mig själv och ungefär 8-10 kuvert som innehöll 4 blöjor och lite rabattkuponger osv. Då skulle jag själv testa blöjorna och dela ut blöjprover till andra och rapportera till Buzzador vad jag och de andra tyckte om produkten, vällingen fungerade lika dant.
Jag tycker att de har varit skit kul, man får testa lite gratis produkter och samtidigt kunna påverka o tala om vad som är bra och dåligt med produkten.

Nu söker dom fler Buzzadorer, och hellst gravida eller föräldrar som har barn födda 1 februari 2009 eller senare, men alla är välkommna så klart.

Om ni vill anmäla er och bli en Buzzador så använd den här länken, jag får extra poäng för varje rekrytering jag gör. (poängen har man användning av om många anmäler sig till samma test och dom ska göra ett urval)

http://www.buzzador.com/index.php/sv/?refstr=linnkan

Inga kommentarer: