lördag 16 maj 2009

Hur är det med klänningar och bröllop?

Vi ska på ett bröllop i sommar och jag undrar nu hur de är med regler och vett och etikett egentligen.

Vit klänning är väl ingen hit, men om det är lite mönster på den då?

Röd klänning betyder de att man haft sex med brudgummen?
Hur är det med helsvart klänning, är de för sorgligt eller?

Den här gillar jag, är den för vit?


den här gillar jag oxå, men har bara hittat den i storlek IHS (Sandra var det en vit sådan du hade på julfesten?)
Den här kanske..... ?!
Äh, jag får leta vidare, hellst av allt vill jag nog ha en rosa klänning men ungefär i den här modellen, lite 50-tal

4 kommentarer:

Sandra sa...

weeii, mitten är min klänning :) du får låna den om du vill? jag tycker inte den konkurrerar med brudklänningen, den är ju svart också. men den längst ner var finast tycker jag.

Anonym sa...

Hej snygging! Det var himla fina klänningar alla tre! Men den översta är för vit. Jag hade en svart klänning med vita prickar en gång... men det har skilt sig..
Hoppas du hittar en rosa.
Puss kram!
//k.

Anonym sa...

Å vad kul med bröllop! Vilka gifter sig?
Tyckte att översta var snyggast men håller med om att den är för vit på bröllop.
De andra två var också snygga, kanske helst den nedersta ändå, om jag skulle valt.
Kram Erika

Unknown sa...

Den i mitten är jätteläcker men den nederst är också mycket fin. Vilka märken är det på de båda klänningarna. Jag ska själv på bröllop snart och letar febrilt efter en passande klänning.