fredag 22 maj 2009

jag vill ha så mycket

Kan ingen bara ge mig 20-40 000 kr och säga, - Linn KÖP!
Vero och jag har idag varit runt och tittat på tapeter och möbler och det finns ju så mycket man vill ha. Jag tror att jag ska elda upp vårat köksbord och den avskyvärt fula soffan som båda just nu står ute i ladugården eftersom full renovering pågår inne, för då måste vi köpa nytt. Jag tänker helt enkelt vägra ställa in det där stygga möblerna igen, allra hellst soffan, den vägrar jag helt klart ta in, jag ville slänga den på majbrasan, men förnuftiga Markus tyckte att den kunde vara bra att ha. Aldrig att den kommer in i huset igen, hellre sitter jag på en filt på golvet och tittar på teve. Jag vill köpa nytt =)


Jag har iallafall köpt en ny bok idag, Lingon och Lust, som jag skrivit om tidigare, den fjärde boken i serien som utspelar sig här i Östersund (författarna är från Sundsvall) så nu ska jag lägga mig och läsa lite.

Inga kommentarer: