måndag 26 juli 2010

Då var de gjort igen...

vägning o ångest.
Var till BVC idag, Jullan har gått upp i vikt o växt i cm precis enligt kurvan, hon ligger precis på medel kurvan o har gjort hela tiden. Annat var de med mig, jag ligger inte direkt på nån medelkurva, jag ligger ganska mkt över... Jag hade gått ner ca 1kg.................... - ETT LITET KILO PÅ HUR LÄNGE SOM HELLST.

om jag bara inte hade så jävla ont i bäcken, rygg o fötterna så kunde jag kanske springa, jaja, de går nog över. bit i hop, LE, jag är lyckligt lottad o har ett underbart liv, jag ska fan inte gnälla. Blir de svält så har jag ju nåt o ta av...

o jag vet, jag ska inte bara säga massa ordbajs som nu jävlar, jag ska osv... jag ska vara tyst.. tysssst...... tysssssst och helt plötsligt säger jag till, OM jag någongång i de här livet går ner lite mer.

Inga kommentarer: