måndag 9 augusti 2010

Två små satar...

Jag har nog två små satar på vardera axel, den ena sitter där o säger hela tiden till mig att fan, nu måste jag skärpa till mig, få in rutin på dagliga promenader, joggingturer några kvällar i veckan, inte godis o glass på veckorna, skärpning, nu jävlar måste kilona bort.... på andra axeln sitter den andra saten o säger att fan vad gott med glass, de finns i frysen, klart jag ska ta lite glass till kaffet, de regnar ju och är så trist... och så kan jag ta en liten promenad i morgon.

Jag hatar de här, jag vill äta alla goda saker som jag är sugen på, (o jag är sugen på nåt hela tiden) och jag vill bli smal och fin. Det går inte ihop, och jag har inte nog med karaktär att stå emot alla goda saker som går att äta...

Ååååååååååååååååå om nån slår mig på käften riktigt jävla hårt så tänderna flyger ut, då kan jag inte äta så mycket på ett tag, kanske de vore nåt??

Inga kommentarer: