tisdag 26 april 2011

Jag, 35 åringen i en 50 årings kropp !!

Fy för faaaan.
Igår var jag ner till Pilis, hängde med AnnaLisa till folketshus och en tjej som håller på med olika hälsoprodukter, kostråd osv ... Iallafall på måndagar så har hon nåt som kallas beach 2011.
Man går dit o väger sig varje måndag, eller de måndagar man vill, varje gång man har vägt sig så får man en lott, och vid midsommar så kommer det att dras en lott som vinner hälften av pengarna i potten (som är den avgift på 100kr som alla betalar) Den andra halvan vinner den som minskat mest fett% under den här tiden.

Jag tänkte att jag skulle hänga med dit på måndagar som en sporre att verkligen förbättra mina värden, och för att verkligen tänka mig för innan jag äter massa glass och annat mumsigt.

Igår var jag iväg som sagt, jag är överviktig, de visste jag ju, tjock o dallrig, men jag hade bra med muskler ändå, men min metaboliska ålder är = 50 år.
Så, antingen så måste jag nog ordna med en rejäl 50 års fest, eller så får jag väl för FAN se till och bättra på den här skiten, jag måste få ner fett% i kroppen, FORT.

Inga kommentarer: