torsdag 7 april 2011

Trivselvikt

Jaha, hur ofta ska man inte börja "sitt nya liv", hur ofta ska man inte skärpa till sig, äta bättre och börja träna mer? Jag är duktig på att träna, bara jag kommer igång och kommer in i det liksom, och det är just där problemet är just nu, jag sitter fast, jag kommer inte igång, kommer inte in i nån skön träningsrutin. Men i måndags tog iallafall mitt småätande godis liv slut, från i måndags är det öken trist, nä då, det går bra. Jag äter nyttigt, jag äter lite GI. Jag har med andra ord inte ätit några rostade mackor, ingen glass, inget godis, igår var jag så sugen så jag nästan inte stod ut, så jag tog en kopp kaffe och så stod jag och luktade en stund på en chockladboll ... mmmmm... sen drack jag upp mitt kaffe. Vi får väl se hur det går....

1 kommentar:

Anna sa...

Åhhh Linn jag är precis likadan! Jag har så dålig karaktär och börjar om och börjar om hela tiden, men när jag väl börjar så går det jättebra...Det gäller bara att inte "falla" dit igen för då är det kört för mig...Just nu ska jag börja om! KRAM och lycka till