onsdag 22 juni 2011

Nya utemöbler



Nu har vi ganska länge varit på gång och ska köpa nya utemöbler till altanen, som idag bara är en altan med tak, men som i höst kommer att ska bli mer som ett uterum, en inglasning.


Vi har åkt runt och kikat och vi är ganska så veliga, ska vi ha traditionella utemöbler med som stolar som man kan fälla bakåt, eller ska vi ha mer fåtölj liknande sak i konstrotting?

Jag får för mig att de blir mer av ett rum om vi väljer konstrotting fotöljerna.. äh, jag ska kika en sista gång i morgon och verkligen bestämma mig, så får Markus åka och betala och hämta hem dom när han slutar jobba, vill ju hellst ha nytt nu till helgen.

Här kommer två bilder, bortse från borden, kolla bara in stolarna, och de är inte exakt de här stolarna men liknande, de är inge trä detaljer på de stolar vi sett ut. Vad tycker ni?




Nä men nu tror jag att jag har bestämm mig faktiskt..... plättlätt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

De nedre! Superfina!
//Fru Söderknopp

Sandra sa...

Rottiiiiiing!