söndag 25 april 2010

Bil... byta eller inte

Nu ligger bilen, min pärla och ögonsten på blocket, till salu.
Jag älskar min bil, men jag måste erkänna att den är lite trång, om det bara är jag, Wilma och Julia så det lungt, är barnvagnen med så kan vi bara handla LITE... inte storhandla direkt.
Om även Markus är med, ja då är de nästan kört .... det är en underbar bil, men den är lite trång, baksätet är trångt och med barnvagn i bagagen så är det nästan fullt. Jag vill fortfarande ha en saab, en saab 9-5 skulle kännas bra och lite rymligare. MEN, jag vill inte betala en krona mer än vad jag säljer min för... en bil ska inte kosta, hellst inget, hellst inte besin heller =D
Ja, de känns samtidigt inte som nån panik, de funkar som de är. Vill någon köpa den så är de väl bra, vill inte ha den så har jag gärna kvar den.
En Bil ska finnas, den ska vara fin, bekväm, och inte kosta nåt, och den ska alltid funka !!
tycker jag

Inga kommentarer: