onsdag 14 april 2010

Tillbaka till internet världen...

Äntligen har vi en internet uppkoppling igen, vi sa upp vårat gamla 3 abonnemang och har nu bytt till ice.net, de funkar skit bra, mycket snabbare. Men det blev några dagars glapp och de han ge mig internetklåda... kom hela tiden på massor av saker som jag var "tvungen" att göra vi internet =) och de har jag åtgärdat nu...

* skicka blommor till barnmorskan
* deklarerat
* tecknat en fortsättnings försäkring på Julia
* kollat hur de ser ut på banken
* varit in på forsakringskassan.se ;-)
* kollat och skickat lite mail
* kollat av de bloggar jag följer

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, ja jag tänkte väl att en liiiiiten minut har du väl över till att blogga mitt i mammamyset. Kan man inte få se lite fler bilder på Julia då? Jag är fortfarande så snorig att jag måste hålla mig undan en stund till. Inte kul!! Gick det om sig med Julias snorande? Stötte på en stolt storasyster utanför bua häromdagen också :) Kram på er!Erika