lördag 17 april 2010

Stor tjejer....

Nu har Wilma och Emma gett sig iväg, dom skulle mötas vid bussen. Dom ska idag åka in till stan helt själva, gå på stan o shoppa, gå på törners och fika och sen åka bussen hem igen.
Wilma var så förväntansfull så hon gick och la sig klockan 22 igår kväll för att det skulle bli idag någongång. Och de utan att någon sa nåt, hon ropade bara helt plötsligt att hon ville att jag skulle komma upp o säga godnatt, då hade hon duschat och lagt sig, go unge!

Spännande o se hur de går för dom, skönt att veta att dom har mobiler så dom kan ringa om de är nåt, och är ju snabbt gjort att åka in till stan o hämta dom om de händer nåt. Men de här ska väl gå bra....... måste erkänna att jag är lite nervös, två små söta tjejer som helt plötsligt ska vara stor tjejer och åka till stora stan själv. Jag längtar tills dom kommer hem!

3 kommentarer:

Querelle sa...

Oh my god. Snart drar Vanja iväg själv också. Hur gammal är Wilma? Så jag vet hur många år jag har att röra mig på alltså.

Linn sa...

Wilmis blir 12 nu i sommar.....
läskigt!!
Du har alltså några år till på dig innan det är dax för läskiga självständiga saker... huvva.

Vero sa...

Åh hur har det gått för stora lilla tjejen? Och hur har det gått för mamma, varit orolig hela dagen? Hoppas ni får trevligt ikväll!!
Tyvärr har D blivit sjuk så jag hör av mig i morgon. Kanske inte är så bra om vi kommer :/
Kramar