fredag 4 mars 2011

En liten gofis

Efter en ganska tjomsig natt med en liten tjej som ville sova hos mamma och en mamma som gärna hade sovit någon timme till själv (jag gav mig efter en halvtimme, hon vill ju bara vara nära de måste hon ju få......)
Hur som hellst... vi tjomsade lite inatt och sen vaknade den lilla prinsessan klockan 06.00 !! What, jag var skit trött o provade verkligen få henne att ligga ner och still i sängen en stund men icke.... jag blev nästan nääästan lite små irriterad... klev upp, väckte Wilma och sen var de blöjbyte på lillrumpan som hela tiden ska vända sig om, ta tag i allt hon ser typ tandborste, barnolja, en handuk, vad som och slänger ner de på golvet, jag sa "nej... Nej... NEj... NEJ Mamma blir tokig i huvudet om du inte ligger still"
Då skyndar hon att klappa sig på huvudet, all irritation försvann, poff! och utbyttes av ett litet pusskalas istället =)

God Morgon!!

Inga kommentarer: