onsdag 2 mars 2011

Hemglassbilen, super service eller inte?!

Jag hade lovat Wilma att vi skulle handla av glassbilen igår, jag gick in på deras hemsida för att kolla när den skulle komma till oss, och såg att de hade en service som innebar att dom skulle skicka ett sms en liten stund innan glassbilen kom till oss.
Suveränt, jag knappade in vart jag bodde och vilket stopp jag ville handla på osv.. o lämnade mobilnr.
19.05 fick jag ett sms, Hemglassbilen kommer till dig om ca 15 minuter. (alltså ca 19.20)

Jag och Wilma gick ut så att vi var där ungefär kvart över, kanske någon minut tidigare, vi ville ju inte missa den. När klockan sedan var 19.40 gav vi upp, då gick vi in igen..... så bra var den servicen.

jag förstår att de är svårt att sätta en tid, men då borde systemet vara så att när bilen åker från stoppet innan mig, eller när han kommer till stoppet innan mig så ska smset gå iväg att......

Inga kommentarer: