lördag 25 april 2009

sommar, sommar och sol, havet och vinden...

Vaknade i morse kl 08.00 och kände direkt vilken härlig dag det var. Jag klev upp och kikade ut och kände i hela kroppen att det var shorts och linne väder. Hoppade i lite kläder och skuttade ner till köket, satte på lite kaffe och skrubbade köket iväntan.

Wilma som brukar vara en lika sjusovare som jag ivanliga fall måste också ha kännt vilken underbar dag de skulle bli för hon var redan ute och hoppade studsmatta, jag såg hur hon dansade och sjöng och hoppade samtidigt, hon berättade sen att hon hade lekt att hon var Vanessa i High school musical, underbara unge.

Och den här dan har varit precis så härlig som magkänslan sa.


1 kommentar:

Anonym sa...

Lyckosta dig som har kunnat gotta dig i finvädret. Själv har jag en har jag superont i halsen och feber. Har knappt tittat ut idag. Nu gruvar jag mig för att gå och lägga mig...eller egentligen för att vakna i morgon bitti... Fast Julius fyller år så det väger ju upp :)
Kram Erika