onsdag 1 april 2009

Ny plats, Ny chef, Ny enhet

Nu har jag flyttat till en ny plats på jobbet, fått nya arbetsuppgifter, ny chef, ny enhet med nya enhetskompisar, ny lön, allt är bara nytt. Det känns bra. Förnyelse, förändring, jag kan, jag törs, jag fixar det - det gör mig stark!

Och ja, Im, jag saknar dig, jätte mycket, hellst idag när jag varken hann med fikat eller lunchen.

Och visst saknar man dom man suttit med, sitt gamla team ( som fortfarande är mitt team lite för jag är först och främst utlånad kan man säga) man saknar sina rutiner o det invanda, det trygga, men det är bra, bra att ändra lite på saker och ting och sitta fast och helt plötsligt så törs man inget annat, törs inte prova på nåt nytt.
Nä de här känns kanon.

Nu ska jag ut och på en power walk !! Våren är här, känner ni, jag bubblar av lycka =)

4 kommentarer:

Sandra sa...

Asmodigt, superhäftigt och döcoolt av dig Linnsan! Fast jag får nästan en tår i ögat när jag möter dig i korridoren och påminns om att du inte är kvar bakom mig :´(

Vindlan och Jag sa...

Kan inte hålla med Sandra mer!
Tvivlar inte heller en sekund på att du fixar det, det gör du!

Anonym sa...

Underbart! Grattis-kram : )
//k.

Querelle sa...

Jag tror det blir döbra, men vi kommer sakna dig.