måndag 13 april 2009

tror att jag har hittat ...

Nu tror jag att jag har hittat min nästa frisyr, jag har funderat och googlat och tittat på frisyrer länge nu och har ju länge varit inne på kort, den här är kort men ändå lite lång. Nu är det ju ganska länge kvar till min tid hos frisören så jag hinner ändra mig många gånger om jag vill.

Men jag tror jag har hittat den, frisyren !!


Jag får hoppas att frisören godkänner den.

Vad tycker ni?

ååå jag vill klippa mig nu....

MEN....

Det är mycket man vill!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ok då...börja sådär...kan du ju klippa kortare sen...eventuellt... /AH

Anonym sa...

Jättesnyggt! Heja heja.... :)
Kram Erika

Vindlan och Jag sa...

Jag säger tummen upp!

Sandra sa...

du skulle bli så sjukt snygg, men din frisör verkar ju vara den det sitter i? kör kör köör!