tisdag 7 april 2009

vår låt - Min låt

Har alla par utom vi en egen låt?

Man kan ju inte ta vilken låt som hellst, de ska ju vara någon som betyder något för oss, någon låt som får mig att tänka på honom o han o tänka på mig och som det finns nåt minne till eller liknande.
Ikväll på vägen hem så kom jag på två låtar som jag tycker två skit bra och klockrena förslag till "vår" låt, presenterade de för Markus när jag kom hem, han är tyvär ganska ointresserad och lyssnade halvhjärtat men utan respons, trista typ.

jaha så skit i de, jag ska ha en egen låt, "MIN" låt, en låt som är bara min och som byter nåt för bara mig, som peppar mig, som gör mig glad, som får mig att minnas bra saker som har med bara mig att göra. En alldeles egen låt - Min låt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vad tråkig han är!! Vi har nog inte någon låt heller. Fast ibland så sjunger han "Blåögda flicka" för mig.. :)
Kram och Glad Påsk!
//Erika

Vindlan och Jag sa...

Vi har inte heller nån låt.

Anonym sa...

Jag har en som jag brukar vissla på när jag ska muntra upp mig själv men Petter brukar anmärka att han har hört den i 7 år så jag får nog ta och byta : )
Vilken blir det för dig?

PåK!
//k