lördag 13 februari 2010

Lindex utförsäljning

Så blev de även en utförsäljning av Lindex, jag och fröken Möller åkte ner så vi var där strax efter 10.00 och vi var inte ensam kan jag säga. Men vi kom i rättan tid ändå för efter en stund så släppte dom inte in fler folk utan det bildades en kö utanför för att ens få komma in. Vi kikade runt en stund men bara på barn kläder, jag köpte några bodysar och byxor till bäbisen och så köpte byxor och lite underkläder till Wilma. Jag ställde mig i kö även i rättantid tror jag, jag stod dock i kö i ca 50 minuter, men när jag stått i kö bara en liten liten stund så var kön mer än dubbelt så lång bakåt, helt galet, när vi gick ut så var de nästan ingen som gick runt och handlade, alla stod i kö =)

2 kommentarer:

Querelle sa...

Jag var också där, typ vid 13 på fredagen. Det var så sjuuukt mycket folk, jag ville verkligen handla men orkade inte stå i den där kön. Vet du hur länge den håller på? Och såg du några overaller till barn, för det såg inte jag?

Linn sa...

jag såg iallafall vinter jackor och regnställ till barn... var där i lördags en sväng oxå, mindre kö då.
Vet inte hur länge dom håller på... säkert några dagar till de fanns ju mkt grejjer kvar igår.