onsdag 17 februari 2010

två2TVÅ

Nu är det två dagar kvar, torsdag och fredag.
Sen är det semester!!!
Det ska bli så härligt, jag inga direkta planer för min semester förutom att jag ska vara hemma och pyssla på lite, tvätta lite bäbiskläder som jag idag har varit nere hos Maria och lånat, skruva ihop bäbisens säng och bädda den, kanske att jag rensar lite runt omkring mig, sitter på altan och solar, tar någon härlig promenad och så tänkte jag åka och hälsa på folk, det är ju många goa vänner som är hemma, vi får väl se vad jag gör och inte, först ska jag jobba dom här två kvarvarande dagarna.
2

2 kommentarer:

Anonym sa...

JA, ja ja!!! Äntligen någon som är hemma när jag har lediga dagar mitt i veckan. Vill ju träffa dig med magen också så vi kan väl boka in varandra på en kaffe nån dag till veckan :) Kram Erika

Querelle sa...

Det låter bra och vettigt med ledigt inför bebisliv. Hoppas du kan må gott och njuta och slappna av.