måndag 25 oktober 2010

Äntligen!!

Jag älskar när det är dax för en ny kalender, en oskriven härlig ny kalender, att bläddra lite, kika efter helgdagar, skriva in födelsedagar osv.. osv...
Jag brukar få en kalender från jobbet och den är kanon, en dag per sida och helt lagom stor o härlig. Sen brukar jag kunna ha några kalendrar till, en extra på jobbet för endast vissa saker osv... man vet aldrig, man kan aldrig ha för många... eller joo kanske..

Men iår då, jag får ju ingen av jobbet och jag behöver kanske inte ha en dag per sida när jag inte jobbar. Jag har letat och fann www.photobox.se och nu har jag beställt en egen kalender, där jag har massor av egna kort på min fina familj, plats för anteckningar osv... Nu lääääängtar jag tills den kommer, längtar längtar längtar!

( IM, sluta le, jag kan inte hjälpa att jag älskar kalendrar)