måndag 11 oktober 2010

Idag är en ny dag.....

Och nu jävlar! Idag ska jag plocka fram vågen igen och sätta i nya batterier i den så den verkligen är tipp topp. Från och med idag så ska jag fans jävlar skärpa till mig, inget glasslass på veckorna, inget godis på veckorna, inte en massa grädde i maten.
Jag måste helt enkelt börja gå ner i vikt nu, jag skäms över mig själv när jag måste visa mig bland folk, jag har ångest över vad jag ska sätta på mig och vill hellst bara åka hem igen o sätta på mig mina stora sköna mysbyxor. De funkar ju inte, jag vill kunna träffa folk, dra på mig ett par jeans och känna mig bekväm...... SÅ.....

jag ska gå ner 15kg, jag vill gå ner nästan 20kg - fast jag är ju inte 25 år längre så 15kg får vara ok.

Och NUU börjar jag.

3 kommentarer:

Vero sa...

Go Linn! Go Linn! Kör så det ryker :) Kramar

Sandra sa...

HEJJA LINNSAN! jag har gått ner 3 kilo på 2 veckor med viktklubb. det går om man ger sig fan på det!

Anonym sa...

Kan jag kan du! Sällskap finnes...nästan jämt :) Kram Erika