fredag 15 oktober 2010

Vilken skit natt - och den andra den här veckan....

Det här var den andra natten den här veckan som har varit helt bajs.
Jullan som annars sover så sött hela natten har inte riktigt sovit så bra den här veckan, och vad de beror på vet jag inte riktigt, kan bero på att hon vänder sig på mage hela hela tiden o inte vänder tillbaka själv utan ligger o gnyr/gnäller o så måste jag vända tillbaka o så håller hon på så om o om igen.... kan bero på att hon är snorig, kan bero på att hon är inne i nån fas, lite extra kännslig, kanske kan vara så att de är tänder på G oxå.. många kansken o jag hoppas verkligen att de beror på nåt och är övergående, för jag tänker inte vara vaken mellan 03- 05 på nätterna för att sedan somna om till 06 för att vakna av Markus och sedan kliva upp och väcka sötaste Wilma som sover som en prinsessa. Och när Markus åkt och Wilma gått till skolbussen och jag tänker att nuuu.... nu ska jag lägga mig en stund, jaha då vaknar den där lilla gobiten o har sovit klart för natten, Go morron.

jag ska inte gnälla egentligen för hon har sovit underbart, förutom lite nu då och de kommer ju att gå över. De finns ju dom som har de så här varje natt, varje vecka och jag lider med dom, stackars stackars dom.

Inga kommentarer: