onsdag 20 oktober 2010

Strömavbrott

Igår hade vi strömavbrott precis hela kvällen, jag kom hem från Sara vid 16.30 ca o då var de strömlöst (hade tydligen varit sen ca 15-tiden) och sen kom den tillbaka vid 23.30 tiden, fast då sov ju jag.
Men vad man blir handikappad.... okey, de var ju rätt mysigt en stund, tända massor av ljus och bara sitta och surra och dricka kaffe.
Ja, tack o lov för att markus har de jobb han har, han tog med sig perkulatorn ut i sin jobbil och fixade kaffe och en termos med vatten så Jullan kunde få både gröt och senare välling.
tack o lov för de, hur skulle man annars ha gjort? Gjort upp en eld ute och värmt vatten över eller??

jaja, de blev iallafall sjukt trist tillsist, jag var hungrig och inte sugen på en macka till =( så jag gick o la mig och nu har vi ström igen, tjohhooo

Inga kommentarer: