lördag 14 mars 2009

Gräsänka igen

Hade ställt klockan på 09.00, vaknade och solen sken in genom sovrums fönstret, underbart.
Jag skulle till Åre, titta på slalom och på Hans fahlén, gick ner gjorde kaffe och slog igång teven, slalom, grått grått grått, jäkla skit väder i Åre.

Jaha, då blev det lite jobbigt, beslutsångest, vad skulle jag då göra denna lördag, hemma var ju vädret underbart, skulle jag då byta solen mot piss trist grått bara för att spana in Fahlén?


ja de kunde jag ju ha gjort.

Men istället skjutsade jag Wilma till Anna i Hackås sen for jag till stan och badhusparken, där åkte jag långfärdsskridskor med Mamma, jan och Moa, och det var super kul och jätte mysigt, soligt o varmt och helt underbart.


1 kommentar:

Vindlan och Jag sa...

Ser jättehärligt ut!
Tack för att du erbjöd mig skjuts idag, så jäkla omtänksamt!!
Kramar till dig!