söndag 29 mars 2009

Mark Twain och Gamla Teatern - Jonny Cash

Igår skulle vi på gamla teatern på a tribute to Jonny Cash, innan gick vi på Mark Twain för att käka, mysigt, vi beställer mat och servitören kommer med vårat dricka, en loka till mig och en öl till Markus, som han aldrig hinner få för servitören råkar vicka brickan så Markus öl hamnar istället i mitt knä.
Fy fan vad blött det blev, linnet var dyng blött, koftan var blöt på ena armen och byxorna var värst, hela högra benet - i knä väcket, mellan benen, vid vaden - överallt öl öl öl.
Jag frös redan innan och det blev ju inte bättre av att sitta och äta i blöta kläder.
Nää Fy fan. och doften, bläk.
Och stackars servitören, han bad om ursäkt säkert 40 gånger, hela tiden. Han måste ha en jävligt kass chef som inte låt honom göra något åt saken, gottgöra oss utan bara gå där och skämmas.
Han bjöd mig på min loka och sen fick vi en varsin kopp kaffe
Hans chef borde skämmas, hans chef borde sagt till servitören på en gång att bjuda oss på maten. Då hade vi ändå blivit nöjda, servitören hade sluppit skämmas lika mycket. Nu kommer jag aldrig gå dit igen, sorry, men nä.

Sen bar de iallafall av på GT, det var jävligt oorganiserat, dåligt ordnat men när bandet väl började spela vid halv elva tiden så var de ju kul, synd att dom spelade typ 30 min o sen hade paus på en timme, faan vad jag gnäller va?! nåväl, det var ändå en helt ok kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Undra hur illa det ska vara innan du tycker att kvällen är kass!? Och hur låter du då? ;) Puss!