onsdag 5 november 2008

födelsedagen

Började dagen med att bli hämtad av flygtaxin kl 05.00, det är grymt tidigt.
Nåväl efter lite frukost och extra sömn på planet så snabb dejtade jag med Kicki på T-centralen för lite kramande, love you! och sen var det bara till att trava bort på jobbet och sätta igång.

När jag kom hem på kvällen hade Markus tänt ljus och jag bjöds på en god plankstek och ett glas vin (som jag knappt tordes dricka upp för jag var rädd att de skulle ge utslag om jag skulle råks på att bli stoppad på väg till jobbet idag, jag är fjantigt fjollig för de där) underbara Markus, tack.

Jag vill säga tack till alla som skickat grattis sms och ringt och grattat mig på denna födelsedag, man kunde tro att jag fyllde jämt för det är jätte många som grattat på olika vis.

Extra roligt att Erika min söta kom ihåg mig, Kram på dig!

Och Emil kära lillebror, vi är snart lika gamla, de är inte så många år kvar till 30 moohaahhaa (törs man skriva haha i en blogg, eller blir man mariann förklarad då)

3 kommentarer:

Vindlan och Jag sa...

Du törs! ;)

Sandra sa...

så länge du inte lägger ut bilder på dig själv porrslickandes på en hallonklubba så är det okej.

Querelle sa...

Så länge det inte blandas med *fniss* *love him sooo much* och en miljon smileys i samma inlägg så är det helt normalt.