onsdag 12 november 2008

Vem sprutar på sig en flaska parfym innan man simmar?

Imorse när jag var och simmade så hoppade en dam ner i bassängen som verkligen stank parfym, och då var jag inte bara fjaskig utan hon verkligen stank, de luktade av vattnet flera meter efter henne, jag nästan drunknade. Helt otroligt.
Tur nog kunde jag smita iväg till en bana längre bort så jag fick simma i lugn och ro, utan vare sig parfymdoft eller sega tanter som simmar sakta med huvudet på sne.

Jag är piggelino beroende, jag måste gå in på piggelino varje dag, det bara är så, och nu har dom gjort nåt, haft nån uppdatering o grejjat på och de skulle vara fixat senast kl 08.00 onsdag, alltså idag. Och de är fortfarande inte fixat, eller jag kommer inte in i allafall, morrr...

4 kommentarer:

Maria sa...

Lilla vännen.....
Du vet...man måste då man lämnar hemmets dörr....lukta gott och vara välsminkad för att ta sej till dörr två....det går inget annat....sen om det råkar vara en simbassäng det kan inte hjälpas....man måste hålla sej på topp.....

ps. vet du hur de gör här på vårt gym.....de går in och styrketränar och blir as svattiga....sen hoppar de i poolen utan att duscha....jag blir så förbanad....och de på mej då jag påpekar att man bör duscha efter träning INNAN man hoppar i polen....äckligt va?
//Maria

Linn sa...

Oouack! super äckligt!!

Vindlan och Jag sa...

Jag vet inte om det var samma tant, men det var en parfymstinkande kärring där ikväll oxå.

Sandra sa...

vilket slöseri. och det var säkert mysk också. eller typ oscar de la renta.