söndag 2 november 2008

kalsfrämmande

Så har de gått nästan ett år (på tisdag) sedan jag fyllde 25 och det dax att fylla 26 (jag fyller alltid 26år)

Wilma och jag tog och bakade lite. Det blev cupcakes med frosting, cheesekake med vit choklad och en citronpaj med jordgubbsmaräng. Det var lite knivigt med marängen så den pajen blev inte så god, tyvär. Måste testa den en annan gång oxå.










Av min bästa Mamma och bästa Jan och söta lillasyster och kussen Lajne fick jag ett fint blomsterarrangamang där dom lagt presentkort på bio och ett bad band som var laddat med 12 gånger på badet, suuuuper tack!

av familjen Andersson/Magnusson fick jag jättefin burkar som jag lägga bakverk i och av söta erik och Anna-Lisa fick jag dröm boken, "a pice of cake" av lejla. Nu kanske jag inte behöver adoptera henne, jag kanske kan fixa nåt själv =)

3 kommentarer:

Sandra sa...

oh my effin' god, vad gott det ser ut!

Anonym sa...

Fina mumsiga kakor och fina presenter : )
Kram från stor-stina

Anonym sa...

Men vadan detta! Har du blivit bakargalen? Det är iofs nåt sånt jag ser framför mig bara kökjävlahelvete blir klart! Då ska jag också minsann!
Kram och grattis i förskott...just in case! :)Erika