tisdag 18 november 2008

tjoohooo

Idag fick jag ett sms där det stod ungefär:
"grattis, du har vunnit 2 biljetter till Wallmans i Åre. skynda dig att boka........ mvh / Öp"
jag fattade inte så mycket, kanske att jag har smsat in på nån tävling som var i Öpn för ett tag sedan ?

Så den 13/12, Lucia, så ska vi till Åre och gå på Wallmans. Det är så sjukt roligt och jag har sagt länge att jag verkligen skulle vilja gå på just wallmans, jag tror att det är kanoners.

Hääärligt, jag ska på wallmans, jag ska på wallmans......

I söndags var en kändistät dag, det började med att jag på planet ner till stockholm satt snett bakom Thomas Ravelli. Dagen tillbringade jag och Kicki på stan, där mötte vi Regina Lund precis innan vi gick in i en underbar inredningsbutik och där inne var Nicklas Whalgren, de du Emil ... =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men var det verkligen Regina? ; )

Anonym sa...

japp de var de, kolla här

http://www.sthlmsfinest.com/imageGallery/image.php?igid=4369&iid=264877