torsdag 27 november 2008

Tomtegröt och julfest

home alone.... boring.
Lämnade Wilma i morse = Tomt. Markus är hos Jocke = jag måste laga middag till bara mig.
Jag hatar att ordna middag när de bara är jag som ska äta, lucky me, jag hittade tomtegröt i kylskåpet, så det blev en tallrik gröt och en kallkorv, ingen gourme middag kanske, men gott =)

Imorgon är det julfest med jobbet, 530 personer är anmälda, helt sjukt vad mycket folk, det ska iallafall bli kul. Vi var några som pratade idag om att sluta vid lunch, gå ner på stan o käka lunch och dricka lite vin, sen kan man strosa på stan lite innan man styr kosan mot Odensala och förfest. ja, men vi får se hur det blir med lunchen, om det blir med eller utan vin.

Nu har jag provat få kontakt med min lillasyster sen i tisdags men det är omöjligt, inget svar varken på samtal eller sms, jag ber dig lilla morv, prata med mig

Jag har en klipptid den 20 januari, om nästan en evighet.. jag vet.

jag hoppas jag får en tid tidigare, hur som hellst så är jag ganska sugen på en Carina Berg frisyr.
oooooooops.. crazy va? hur som hellst så vet jag inte om de blir så för det, måste fråga frisören, jag gör som han tycker, är lite rädd att jag är för rund i både ansikte o kropp för att passa.

Kanske är bra att det är ett tag kvar till den 20 januari så jag hinner fundera och kanske ändra mig gällande detta.

här är några korta frisyrer jag gillar....







1 kommentar:

Anonym sa...

NOOOO don´t do it darling!! ...fast jag vet, det är snyggt med det korta! Jag har rätt kort i nacken nu, sedan i onsdags :)
Kram Kickis!