tisdag 25 november 2008

ja just de ja...

hela tiden känner jag orden ringa i skallen, ja just de ja. Jag jobbar med en sak och får frågor från olika håll som jag ska hjälpa till och svara på, o så tänker jag att jag ska göra klart de jag håller på med och sen har jag glömt vad jag skulle svara på, eller vad jag skulle göra eller vart jag skulle vara. så får jag frågan igen, eller blir påminnd på något vis, - ja just ja....

jag är otroligt trött och vimsig just nu, måste kanske köpa nåt uppåt-medel på någon hälsokost.

Igår skulle jag för första gången betala parkeringen på jobbet, med Markus bensinkort i högstahugg och glad i hågen ( jag slapp ju betala skiten själv) betalade jag och gick in o jobbade, efter en stund kom jag på att jag inte visste om jag hade betalat med eller utan motorvärmare, så klart hade jag betalat för parkering utan motorvärmare, jävla skit. jaja, jag fick åka ner till Ulla på Vasallen och betala mellanskillnaden och fick mig en ny biljett.

Idag skulle jag hjälpa min lillasyster på af (sen att hon är helt jävla ego och inte kom är en annan historia) och sen gick jag direkt till sjukgymnasten Bodil, så när hon kommer ut och ser mig ser hon så förvånad ut, jag hade tid i morgon inte idag, de var bara att gå upp på jobbet igen.

jag såg att i mailet där vi bestämmde tid hade hon skrivit onsdag 26/11 och jag hade svarat " tisdag 26/11 blir bra" men hallå, klantiga jag. Hon kanske får sätta nålar med ström i mitt huvud istället för i foten, undra om de hjälper.

Igår kännde Wilma och jag för att pyssla lite, det blev en sån här enkel pysselsats från panduro, änglar. Idag har Emma och Wilma bakat peppisar, de närmar sig jul =)




Inga kommentarer: