lördag 30 augusti 2008

Kändis look alike...

Okey, jag läste på Sandras blogg och hittade vidare till en sida där man kunde ladda upp ett kort på sig själv och se vilken kändis man är lik.
skit kul, de måste provas =)

tog först ett kort och jag blev 70% lik David Schwimmer, okey ?!!
jag tog ett nytt ett annat kort, 73% lik Cillian Murphy - men va fan.... är jag så manhaftig och malig,
tredje gången gillt, jag tänkte om jag tar ett kort med solbrillor på så inte mina buskiga ögonbryn syns och så, sagt och gjort, tog bilden här på bloggen.... 74% Tom Cruise och 72% Roy Orbisson, Roy Orbisson!!!

Fy fuck vilken dom, det är kört för mig, jag är för okvinnlig, ska ansa amina ögonbryn idag och överväga att aldrig lämna huset utan smink (jag sminkar mig aldrig ivanliga fall) =(

jag tänker inte ge upp, jag ska leta efter något mer feminint kort och göra om det vid ett senare tillfälle. var så säker, och blir de en kille då också, .... ja då får vi se...

Någon mer som vi se vem ni är lik så gå till: http://www.myheritage.com/FP/Company/face-recognition.php?lang=SV


ha en bra lördag, nu ska jag slipa väggar!!

1 kommentar:

Sandra sa...

men lilla vän...fniss...va taskigt! men du, man kan välja om man vill ha båda könen eller bara kvinnor eller bara män. välj bara kvinnor vetja :)