fredag 15 augusti 2008

sista dagarna

nu är det redan fredag, sista fredagen på semestern.
Det går alldeles för fort och har varit lite för lite sol. Men, de känns ändå som att jag varit ledig väldig länge, redan efter en vecka känndes de som att jag hade varit ledig länge och de är ju bra, men ändå känns det liite gruvensamt att börja jobba igen, kliva upp tidigt och hösten och mörkret som kommer osv.
samtidigt är de ju lite skönt också med lite vardag igen, lite rutiner och ordning och reda.

Hur som hellst så är de sista dagarna nu, jag börjar inte förens på onsdag så jag har ju även måndag och tisdag kvar, de är bra, vi behöver ställa om våra dygns rytm lite här hemma.

Imorgon ska de tydligen vara soligt o varm så då ska jag passa på och bara sola och njuta.

sköt om er och trevlig helg!!

Inga kommentarer: