söndag 3 augusti 2008

Söndag 3 augusti

Så är det söndag och det soliga fina vädret är slut.
Så idag har de varit en riktig inne dag, jag har slöat och tittat en del på teve, bakat brownies och bjudit svärföräldrarna på fikat, målat lite runt fönstret på wilmas rum och suttit här vid datorn en del.
Jag blir helt trött, förslöad och orkeslös när de är sånt här väder. Bara de slutar regna lite lite så ska jag gå på en promenad eller sticka ut och springa, det är inte så härligt att börja springa i regn men de gör ingen om de börjar regna när man kommit igång.
Om det fortsätter regna imorgon så blir det en Sundsvalls tripp, KÖPA!! och hör o häpna men om jag hinner eller inte åker till sundsvall så blir de bingo med Mia =)

Nä nu ska jag laga lite middag.

sköt om er i regnet, ni som är söta får passa så ni inte smälter.

Inga kommentarer: