tisdag 19 augusti 2008

Sista semesterdagen

Idag är min sista semesterdag, solen provar desperat att trycka sig igenom molnen men de går inte så bra. Wilma och jag ska tillbringa våran sista dag på Jamtli tillsammans med Maria, Tilda och William och så ska Wilmas kompis Emma hänga med och även Anna-Lisa tror jag. Jag hoppas vi klarar oss från regnet.

Hur som hellst, imorgon börjar jag jobba, och vet ni va, de känns helt ok. Jag längtar faktiskt. Det känns som jag har varit ledig lääänge och de ska bli skönt att få lite ordnad vardag, lite rutiner, träffa Im någon dag innan hon drar till sol och värme. Nä de känns skönt att börja jobba igen helt enkelt, och tur är väl de, tänk om jag skulle gruva mig och ha jordens ångest, har man de så tror jag att man har fel jobb ?! för visst kan man gruva sig lite att kliva upp på morgonen igen typ.. för man har ju vänt på dygnet, men i de stora hela så ska de ju bli skönt och roligt att börja jobba igen.

Ha en bra dag, de kanske kommer lite kort från Jamtli under dagen :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt att du börjat blogga. fan va kul! hoppas allt e la bra, kramar