måndag 11 augusti 2008

Regn och pissväder

En vecka och två dagar kvar av semestern och vädret är inte det bästa precis.
Jag kanske inte ska gnälla, jag hade ju mer än en vecka super kanon väder.
Men, jag skulle gärna ha någon dag mer med stekande sol och riktig värme innan jag börjar jobba igen, enligt yr.no så ser väl kanske fredag ut att kunna bli ok, solig iallafall.

Jag har länge haft ont under fötterna, googlade häromdagen på ont under fötterna och fick bland annat fram hälsporre, alla symptom och hur smärtan förklaras osv stämmer exakt.
Det är mest äldre och överviktiga som drabbas... det är jag, fy fan.
Nä ok, de är överbelastning av hälsenan och beror oftast på att man sprungit med dåliga skor och kanske på för hårt underlag. okey då vet jag vad de är för nåt, måste tydligen skaffa nån slags hälkudde, ska forska i det.

Skulle även ha varit in till stan och köpt ett par riktiga skor till Wilma och ett sko inlägg, hon går ju super snett mest med ena foten, har pratat med läkare om det tidigare som sagt att de växer bort, men nu är hon 10 år och om något år så tycker hon säkert inte att de är så kul själv.

jaha, ikväll blir det bilbingo med Mia och Emma, och så jag och Wilma, vi ska ha med oss kaffe, fika och massor av karra, och så hoppas vi på att vinna massor av pengar, Tjohoo, håll tummarna.

Nä njut av regnet och ha en underbar dag!!

Inga kommentarer: