torsdag 14 augusti 2008

Nya badet

Jag, Wilma, Emma och Isabelle har idag varit på nya storsjöbadet.
Och jag blev besviken måste jag säga, det är ju som inget nytt, inte frächare och lyxigt för fem öre. Det enda som är nytt och omgjort är kafeterian, rutchkanorna och baby avdelningen.
annars ser allt precis lika ut, nä just de var nya omklädningsrum, lite nya skåp o så men de äckliga och gamla duscharna var sig precis lik som förut.

nä jag fattar faktiskt inte vad de är som har kostat så jäkla mycket pengar, och varför har hela badet varit stängt hur länge som hellst?
Själv så längtar jag till Brunflobadet öppnar istället.

Jag läste en insändare i ÖP för ett tag sedan, det var en man som hade varit på badet och skrivit om de, en så jäkla bra insändare och nu när jag varit där själv så kan jag inte annat än hålla med och tycka att den var ännu bättre.

Men, man blir i allafall hungrig som en varg av att simma och bada hela dagen så nu ska jag göra middag, idag blir det vegetarisk lassagne, mummms!!

Inga kommentarer: