torsdag 7 augusti 2008

Varför jävlas viss med andra?

Här sitter jag och är lite smått irriterad över att jag inte får till att koppla ihop telefonen med datorn med en USB kabel, så får jag ett mail från en arbetskamrat som berättar om ett bilinbrott där hela bilen blivit tömmd, om en kille som ramlat med cykeln och fått en hjärnblödning pga att några idioter hade mixtrat med framhjulet. Vad är de för fel på folk?

Varför rör man andras grejjer, rör och förstår och orsakar olyckor och olycka, det är helt oförståeligt, folk som gör så måste ha en störning av nåt slag, och egentligen är det ju synd om dom också på ett sätt. men för i helvete, man måste helt enkelt kunna låta andras grejjer vara i fred.

Mitt lilla problem med USB kabeln blev inte lika farligt längre, de är bara att acceptera att det inte fungerar och att den vänliga tjejen på supporten tyckte att jag skulle lämna in telefonen på reparation, no way! då blir jag ju utan den i flera flera dagar, o så viktigt är det inte.

Hur som hellst, skärpning alla tjuvaktiga och klåfingriga töntar!!

Inga kommentarer: